Z ostatnim dniem lutego zakończyliśmy projekt trwający od czerwca 2018 r., prowadziliśmy go na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego. Projekt dotyczył opracowania i wdrożenia strategii kampanii promocyjno-informacyjnej w ramach projektu „Lodzkie4business”.

W trakcie kampanii przygotowaliśmy:

  • strony internetowe lodzkie4business, skyHUB oraz Biura Wsparcia Eksportu;
  • logotyp projektu wraz z systemem identyfikacji wizualnej;
  • gadżety promocyjne, materiały informacyjne oraz elementy wystawiennicze;
  • 3 spoty telewizyjne, jeden dotyczący projektu lodzkie4business, drugi promujący działalność skyHUB, trzeci informował o zakresie pomocy jaką mogą uzyskać przedsiębiorcy w Biurze Wsparcia Eksportu, wszystkie materiały można znaleźć na naszym kanale youtube: https://www.youtube.com/channel/UCmjzNuYVEIBvfo51WE50m_w
  • napisaliśmy ponad 20 artykułów, nasze publikacje pojawiły się w takich tytułach jak: Forbes, Sprawny Marketing, Strefa Biznesu, Puls Biznesu, czy Dziennik Łódzki;
  • prowadziliśmy działania w serwisach społecznościowych facebook (https://www.facebook.com/lodzkie4business/ ) oraz linkedin (https://www.linkedin.com/company/skyhub-lodzkie/ );
  • promowaliśmy projekt spotami w 5 rozgłośniach radiowych na terenie województwa łódzkiego;
  • korzystaliśmy z outodoorowych form reklamy typu. citylighty, czy billboardy;
  • okleiliśmy 9 pojazdów łódzkiego MPK, a nasze projekty znalazły się na 363 plakatach, które były wewnątrz autobusów i tramwajów.

Budżet kampanii wynosił 570.300,00 zł.

Kampania została bardzo dobrze odebrana przez mieszkańców naszego województwa, wzbudziła duże zainteresowanie wśród przedsiębiorców, a także osób, które dopiero planują rozpoczęcie działalności.

Kolejny projekt trafia do naszego portfolio, kolejny zadowolony Klient do sieci kontaktów.

Więcej informacji na temat lodzkie4business znajdziecie pod adresem: www.l4b.lodzkie.pl

Komentowanie zablokowane