Z ostatnim dniem lutego zakończyliśmy projekt trwający od czerwca 2018 r., prowadziliśmy go na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego. Projekt dotyczył opracowania i wdrożenia strategii kampanii promocyjno-informacyjnej w ramach projektu „Lodzkie4business”.
W trakcie kampanii przygotowaliśmy:
- strony internetowe lodzkie4business, skyHUB oraz Biura Wsparcia Eksportu;
- logotyp projektu wraz z systemem identyfikacji wizualnej;
- gadżety promocyjne, materiały informacyjne oraz elementy wystawiennicze;
- 3 spoty telewizyjne, jeden dotyczący projektu lodzkie4business, drugi promujący działalność skyHUB, trzeci informował o zakresie pomocy jaką mogą uzyskać przedsiębiorcy w Biurze Wsparcia Eksportu, wszystkie materiały można znaleźć na naszym kanale youtube: https://www.youtube.com/channel/UCmjzNuYVEIBvfo51WE50m_w
- napisaliśmy ponad 20 artykułów, nasze publikacje pojawiły się w takich tytułach jak: Forbes, Sprawny Marketing, Strefa Biznesu, Puls Biznesu, czy Dziennik Łódzki;
- prowadziliśmy działania w serwisach społecznościowych facebook (https://www.facebook.com/lodzkie4business/ ) oraz linkedin (https://www.linkedin.com/company/skyhub-lodzkie/ );
- promowaliśmy projekt spotami w 5 rozgłośniach radiowych na terenie województwa łódzkiego;
- korzystaliśmy z outodoorowych form reklamy typu. citylighty, czy billboardy;
- okleiliśmy 9 pojazdów łódzkiego MPK, a nasze projekty znalazły się na 363 plakatach, które były wewnątrz autobusów i tramwajów.
Budżet kampanii wynosił 570.300,00 zł.
Kampania została bardzo dobrze odebrana przez mieszkańców naszego województwa, wzbudziła duże zainteresowanie wśród przedsiębiorców, a także osób, które dopiero planują rozpoczęcie działalności.
Kolejny projekt trafia do naszego portfolio, kolejny zadowolony Klient do sieci kontaktów.
Więcej informacji na temat lodzkie4business znajdziecie pod adresem: www.l4b.lodzkie.pl